Monday, April 23, 2007

Twilight Cruise

Pehhh, cam hero je aku naip pasal trip yg aku tak pegi, dgn org² yg pegi tp yg aku kenal ade la dlm due tige kerat. But, here goes. Last weekend ASW and friends went for a cruise at the marina itself. Look really nice. Here are some photos of the events.

Sebenonye aku pun tak tau bende ni dipanggil ape. Belasah je la. Kalu kete ke, moto ke, aku tau a gak name spesifik die. Tp sukan ayor ni aku kureng a sikit ngan bende ni. Kalu bot pukat tunde, jet ski, kapal persiaran tu, aku tau a. Nnt korg komen a. Cite kat aku same. AKu nulih ni pun sekado bidan terojun. Tu yg hampehh tu. Ok, next picture...

Haa, ni gambo...sori, aku pun tak kenal sape. So sbg penulis yg beretika lagi hero, aku akan bg name kat diorg ni. Dr kiri, Abg Suparjo, sebelah die Mokcik Gayahdan aku bajet budak kecik yg duduk atas pangkuan Markonah(ni pun name yg aku hentam) ni musti anak Mokcik Gayah name die hmmm, Hafiz. Sebelah Hafiz ngan Markonah tu, name die Mala. Next Shot...

Amboih Mokcik Gayah. Posing die. Pehhh. Ha, some familiar face - kanan sekali Liza burung hantu. Die ni pun aku kenal sbb gi Kenyir sekali ari tu. Belakang Liza tu name die Sutinah and sebelah kanan Mokcik Gayah tu name die Kong Ah Kuat. Next...

Ni ASW dgn senyum plastik die. Angker sungguh senyuman itu. Takde keikhlasan langsung.

Kanan sekali ni adalah Chef. Siap pakai glove. Aku pun tak tau die nak buat ape. Aku bajet die ni one of the awok².

Ni si ASW mengeluokan power FORCE star wars die. Tengok a, pejam mate tu. Konsentrasi yg tinggi. Sbb tu la gambo ni mcm ade gangguan. Senang cite FORCE ni kalu dimelayukan, die seangkatan dgn melepaskan jin² belaan beliau. Mmg berantu betui mamat ni.

Tengok betape rilexnye depa ni.

Hmm, mcm muke makcik kantin sekolah rendah aku dulu. Nostalgia sungguh.

Pehh, korg nengok tu. Ni la hasilnye slps si ASW ni melepaskan jin² belaannye. Nak ngorat Mokcik Gayah rupenye. Janji ASW bahagia. Dah, aku dah ngantuk. Korang tambah a sendiri pasni. Layan...zassss...

2 comments:

Anonymous said...

asw 2..jln sambil isap rokok 2..nampak lembut semcm jer....tulen ke?he...he....he....

Anonymous said...

:) Entahlah..cubalah dulu..baru tau nanti..